Producatori de motoare din toate sectoarele, lucreaza din greu la tehnologii noi pentru motoare cu emisii de noxe scazute in conformitate cu noile standarde europene. Tehnologiile alternative pentru motoare trebuie sa fie finalizate pentru prezentarea lor stabilita in 2019.
Filtrele de particule diesel sunt obligatorii, insa celelalte componente electronice se dovedesc a fi o provocare pentru companiile producatoare.
KUBOTA se pregateste sa ofere „Diesel Power Packs” care prezinta tehnologia „common rail”, care acopera standardele legislative impuse, cu putere de pana la 55kW. In unele cazuri, aceste unitati compacte preia 100% din puterea PTO, dovedindu-se indispensabile pentru ingineri, chiar daca acestia au cel mai mic spatiu pentru instalarea unitatii. Un alt avantaj major il reprezinta cooler-ul intermediar, acesta nemaifiind necesar, reducand din spatiu si costuri.
Pentru vanzari crescute, au fost concepute si unitatii de lucru la un cost scazut, pentru tarile care nu au o legislatie restrictiva privind emisiile de noxe, insa care prezinta o dificultate cand vine vorba de combustibil.
Producatorii mici sunt acum in pozitia de a implementa ceea ce a fost initial rezervat pentru liderii globali in productia de motoare, respectiv tehnologia „common rail”. Mai mult, costurile sunt reduse, profitul lor fiind mult mai bun.
KUBOTA „Diesel Power Pack” este mult mai flexibil, ocupand mai putin spatiu si oferind aceeasi fiabilitate in timp, aspect care se observa la producatorul KUBOTA, de-a lungul timpului.
Produsul a fost lansat la BAUMA 2016.